9 Mars 2011

Hej people!
.
Stress stress stress, känner ni igen er?
Idag har jag dock gjort klart min portfolio, fixat lite med Svenska B,
gjort en hel del på mitt religionsarbete och är i princip klar med min
mässmonitor. Det ni. Trots att jag skrivit ner hur flitig jag har varit
så hjälpte det inte mot stressen, illa haha. Därför var det i princip
helt onödigt, men nu vet ni i alla fall ;)
.
Imorgon ska jag visa en bild som jag tagit till det senaste projektet
i skolan som är "rädsla", och ni får kanske se en skojig bild på mig haha.
Det låter väll inte helt fel?
.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, för det är jag värd.
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: KAMES - en sminkad kille med starka åsikter.

Fin blogg :D Allt bra?

2011-03-10 @ 00:04:58
URL: http://kames.se

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0