8 Mars 2011

Godmorgon solstrålar!
.
Åh, jag älskar solen. Jag blir väldigt lätt deppigt när det regnar och
är grått ute, men när solen kikar fram blir man mycket piggare och glad!
.
Jag borde egentligen gå ut och traska en runda, men innan dess
måste jag tyvärr plugga och sen ska jag träna! Har äntligen kommit
igång igen, kör träning varannan dag och denna gången ska jag
försöka att inte bryta mönstret. Jag har lyckats nu 3 gånger i rad,
så nu är det bara att fortsätta haha!
.
Jag tror att jag ska ut och fotografera lite sen idag! Sjukt sugen,
hoppas bara att jag faktiskt gör det så att det inte bara rinner
ut i sanden... som vanligt haha.
.
.
Hörs sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: LORISSA LOVEBOMB

solen gör mig levande igen :D

2011-03-08 @ 14:02:10
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0