31 Mars 2011

Hej.
.
Igår skrev jag att jag började bli sjuk, och det visade sig att
det inte ville gå över inatt. Så idag har jag en snorig näsa,
riktigt ont i halsen och fryser som en galning. Inte alls mysigt :(
Fick helt enkelt bli att stanna hemma idag.
.
Nu har jag ätit lite och tänkte läsa i religionsboken eftersom jag
har prov imorgon. Lika bra att åka in och göra det imorgon
även om jag inte mår kalas, så har man det gjort.
Sen är det ju helg vilket är riktigt skönt! Detta är även min
sista riktiga skolvecka, sen är det bara specialschema, nice!
.
Det ser ut ungefär såhär:
.
V. 14 - Specialschema + 2 st Nationella Svenska
V. 15 - Specialschema
V. 16 - Påsklov!
V. 17 - Estetkurs
v. 18 --> Studenten - Projektarbete
.
Sen är man klar!!
.
Hörs mer sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Krya på dig! ♥

2011-03-31 @ 19:50:30
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: stina

Du är så söt på headerbilden att jag smälter :)

2011-03-31 @ 23:25:53
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0