19 Mars 2011

Hejsan.
.
Det blev inget bloggande igår, så jag får berätta om gårdagens
trevligheter idag istället! Efter skolan mötte jag och Elle upp
Emil och Emelie eftersom vi bestämt att vi skulle kolla på bio
vid 20 i 4. Vi såg filmen "Hur många lingon finns det i världen"
och den va fakskt gullig. Dock efter bio-reklamerna så kom
det ingen film, och vi satt i minst 10-15 min och väntade på
filmen som även hade premiär igår. Det satt några mindre
barn längst bak, och en utbrast förtvivlat efter några minuters
väntan "men maaammaa, det är faktiskt inte roligt!!". Kunde
inte låta bli att skratta till, det lät så kul.
.
Tillslut startade filmen och alla 12 i biosalongen blev nöjda, haha.
Dock slutade filmen när den närmade sig slutet och det blev en paus på
ca 5 minuter. De måste haft några seriösa tekniska problem haha.
Vi fick i alla fall sett färdigt filmen, och efteråt hämtade pappa upp oss
och vi åkte hem och lagade tacos och sådant mys. Sen blev det
slappande i soffan och tv-mys, perfekt avslutning på dagen.
Dock blev jag jättesur när Elliot tyckte att vi skulle gå och lägga oss,
haha. Ni vet när man var liten och någon frågade om man sov,
och man svarade "men jag vilar bara ögonen" ungefär så
var det haha. Jag var så trött så jag inte orkade gå och lägga
mig, jobbigt när det blir så haha.
.
.
Över till idag!
Jag har fram tills nu läst en riktigt bra bok, och jag ville knappt tro
på klockan när den visade 15.05. Tiden har bara flugit iväg!
I alla fall. Idag ska jag göra lite tråkigt pluggande som tyvärr
måste göras, och sen ska jag göra lite annat nödvändigt.
.
Hörs mer om ett tag people.
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0