16 Mars 2011

Hej på er!
.
Onödig och kort dag idag, jag hade tydligen bara ett betygssamtal
på ca 2 minuter och det var allt. Tänk att jag åkte buss i två timmar
idag bara för det, cred till mig.
.
Usch, idag när jag åkte hem så kom jag på att jag hade
glömt släcka en lampa innan jag åkte, och såg framför
mig hur hela huset skulle stå i lågor när jag kom hem.
Gissa om jag gick fort hem från busshållsplatsen?
Jag fick till och med ont i benen så fort jag gick
haha. Jag kommer ihåg att jag tänkte att jag skulle
ta duschslangen och spruta ut från badrummet,
fast den hade inte riktigt räckt fram så jag hade
fått komplettera med vattenkannan, haha!
Som tur var så brann inget när jag kom hem, pust.
.
Nu sitter jag och skriver på ett arbete, men sitter fast så
måste göra lite annat mellan. När jag har pausat klart ska
jag göra en power point är tanken. Det ni.
.
.
Hörs mer sen!
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0