7 Januari 2010

Hej hopp!

Ingen inspiration till att blogga idag, men jag ska göra mitt
bästa, haha. Jag sitter och slötittar på tv just nu och har
ingen ork och ingen lust att hitta på något så det händer inte
så värst mycket. Skönt faktiskt. Ni vet sådana dagar där
man bara vill att dagen ska ta slut? Man orkar ingenting
och hade gärna sluppit gå upp på morgonen? Jag har en
sådan dag idag.

Men men! Nog med deppet, haha. Jag har ett nytt litet projekt
på gång med syster som jag hoppas kommer bli awesome!
Får se om det blir något av det, hade varit kul om det fungerde
så vi får hålla tummarna. Ni får veta mer OM det blir klart haha.


Vi hörs mer sen!


Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Fin blogg ^^

2011-01-07 @ 18:50:25
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Alicja

Hej! Ska vi följa varan på bloglovin? :)

2011-01-08 @ 22:18:09
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0