27 Februari 2011

Godmorgon!
.
Jag vaknade idag av att jag trodde(?) att en bomb exploderade
en bit bort från vårt hus, inte världens bästa sätt att vakna på
kanske haha. Jag har satt ett frågetecken efter "trodde" för jag
vet helt ärligt inte vad det var som smällde, OM nått smällde,
ja ni fattar. Förhoppningsvis var det bara en dröm.
.
Idag blir det plugg för hela slanten, och kanske en liten (ytterst liten)
shoppingrunda. Skivlagret lägger ju ner sina butiker, och jag vill sjukt
gärna ha tag i en DVD, nu när dom har 50% och allt. Hoppas någon
kan köra mig, är inte så sugen på att ta bussen haha.
.
Men först blir det att slappa lite såhär på morgonkvisten,
innan jag tar mig an en engelsk bok skriven 1920 som jag ska
ha läst ut till imorgon, jippie.
.
.
Hörs sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Isabella ♥

söt :)

2011-02-27 @ 12:55:30
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Söt du är. :) Hoppas du fortsätter läsa min blogg. ♥

2011-02-27 @ 15:20:57
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: din snutt!

världens sötaste i världen <3

2011-03-01 @ 13:23:20

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0