5 April 2011

Hej!
.
Idag hade jag muntliga nationella, gick nog helt okej!
Hoppas jag i alla fall haha. Men nog om det nu :)
.
Jag tog med mig min Ellefis hem, och vi lagade
(eller rättare sagt JAG lagade) makaroner med
fiskpinnar och köttbullar! Ingen festmåltid men
det var helt okej gott.
.
Nu sitter vi och grejar lite med datorn och tittar på tv,
så vi hörs kanske mer sen, annars hörs vi imorgon!
.
Bild på mig idag i min supermysiga stickade tröja!
Köpte egentligen den förra året men har inte använt den
så den hade premiär idag haha!
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Leia ♥

Söt bild :)

2011-04-06 @ 13:17:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0