23 April 2011

Hej på er!
.
Idag är det min och älsklings månadsdag, och idag har vi 2 år och 4 månader! <3
Dock firade vi dagen igår och det var riktigt mysigt. Vi cyklade en lång runda,
gav varandra paket och lagade mumsig mat. Vi låg även i solen och åt chips
och sådant onyttigt haha. Sen på kvällen blev det massa mys, underbar dag!
.
Idag åkte Elliot hem tidigt för han blev sjuk under natten, stackare :(
Min farmor är för övrigt här och vi ska äta påskmiddag med henne
och sådant mys. Det är inte så ofta jag träffar min farmor så man får
passa på när hon kommer på besök!
.
Nu sitter jag i solen och njuter, det är verkligen galet varmt
men nu ska man inte klaga haha. Jag får varva solen med
skuggan så att jag inte bränner mig, för det är aldrig mysigt.
.
Glad påsk på er förresten!
.
(Bild lånad från Google)
.
Vi hörs mer sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: SANNA

Glad påsk, hoppas du får en fin påskafton. <3



KRAM, Sannaakarin

2011-04-23 @ 16:07:24
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0