21 April 2011

Hello people!
.
Riktigt härlig dag idag. Idag kan jag även för första gången på väldigt länge
svälja utan att det känns som ett rivjärn i halsen, nice!
.
Åhh vad jag älskar detta vädret! När jag var liten var solen min största
fiende (haha nästan i alla fall) och jag avskydde att ligga i solen och
"steka". Nu för tiden fryser jag alltid så att lägga sig i solen är riktigt
underbart och det är inte alls så tråkigt som jag tyckte att det var förr.
.
Innan jag gick ut i solen idag så ville mamma shoppa (det tackar man ju
aldrig nej till) så vi shoppade loss i någon timme. Det blev en silverkedja
till mig som jag kommer använda flitigt, perfekt! Annars hittade jag
faktiskt ingenting. Jag köpte bara 2 tidningar, men det var endast
för att jag skulle ha något att läsa i solen haha.
.
Här sitter jag just nu och njuter:
.
.
Nu ska jag ut och mysa!
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: jennie

jag var likadan när jag var mindre, att ligga ute i solen var ju dötråkigt! nu är det hur underbart som helst :)

2011-04-21 @ 19:43:04
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0