19 April 2011

Hej på er!
.
Igår blev det inget bloggande, för jag hade fullt upp hela dagen,
sen var jag lite lat också, hehe. Jag gick i alla fall upp vid 9 för
jag skulle vara hos min tandläkare i Helsingborg vid halv 11 och
det var någon lastbil som hade vält på motorvägen så vi fick köra
på en massa små slingriga vägar. Men vi hann i tid ändå minsann.
.
Jag fick för andra gången i mitt liv ta bort tandsten, FY FAN! Första
gången hade jag jättelite så det kändes typ inte, men denna gången
hade jag lite på kanske 4 tänder, och det var så obehagligt så jag
får rysningar bara jag sriver om det haha. Det liksom isade och
gnisslade, IIIIHHH hemskt! Men jag hade inga hål i alla fall,
alltid något haha.
.
Efter det gick vi en liten runda i stan och jag testade en
långklänning men färgerna var fel så jag köpte inte den.
Jag gillar klara färger och den var mest blurrig och
såg urtvättad ut, inte min stil.
.
Efter det åkte vi och tittade på en lägenhet (eller radhus?) som
min syster och hennes pojkvän ska söka (eller vad man säger)
så nu får vi bara hålla tummarna att dom får den! Den låg bra
med sol på baksidan och fri från insyn, perfekt. Man blir själv
lite sugen på att flytta minsann.
.
Sen hämtade vi upp min kära pojkvän som åkte med oss hem,
och vi solade (SÅ UNDERBART) och lagade en sjukt god
köttfärspaj. Kvällen avslutade vi med tv-mys, inte fel <3
.
Idag ska jag iväg ett ärende vid 3 så jag ska åka iväg vid 2.
Fram tills dess hade jag tänkt sola och sen får jag se vad jag
hittar på efter. Lär lägga mig i solen då med, så härligt med
värmen, tycker ni inte?
.
.
Så vi hörs mer sen!
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0