13 April 2011

Hej på er!
.
Slutade tidigt idag igen, riktigt skönt. Dock har jag en
galen huvudvärk som inte vill gå över trots huvudvärkstabletter,
inte riktigt okej. Misstänker att jag inte är helt frisk än, har haft
en lättare feber nu ett tag, eller jag vet inte om man ska kalla
det feber. Men jag har i alla fall vatt varmare än normalt haha.
Idag tog jag i alla fall vinterjackan för säkerhets skull, eftersom
jag höll på att frysa ihjäl igår i skinnjackan och blev jätte
hostig och fick ont i halsen på kvällen. Jag har inte tid att bli
sjuk nu, så jag får allt klä mig varmt och ta det lite lugnt.
.
Igår skrev jag att jag köpte en grön kofta, och den tänkte
jag visa bild på nu! Dock stämmer inte färgen helt, men tänk
på sommaren till ett par tygskor /gladiatorskor och bara ben.
Läckert om du frågar mig.
.
.
Supermysig!
.
Nej nu ska jag plugga, har nationella imorgon och prov på fredag.
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Hoppas din huvudvärk går över. :)

2011-04-13 @ 15:49:30
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0