12 April 2011

Hejsan.
.
Idag har jag inte gjort så mycket. Var i skolan till 12,
sen shoppade jag lite (JA, jag shoppar mycket haha)
och sen har jag pluggat. Det jag köpte var förresten
en fin grön kofta, kanske slänger in en bild på den
imorgon :)
.
Nu sitter jag helt sjukt trött och tittar på tv. Nu för tiden
lyckas jag inte hålla mig vaken efter 9 i princip, riktigt
störigt. Jag är helt slut i hela kroppen, hoppas verkligen
att lovet gör mig lite piggare. Får passa på att sova ut...
.
.
Lite blandat fint som jag vill ha/behöver.
Älskar klänningen och skorna, och jag behöver en
ny svart kofta eftersom min har blivit för liten
och sliten. Den lilla svarta toppen blir riktigt
läcker till höga jeansshorts, eller vad säger ni?
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: hej hehe

vaaaart kommer skorna från?? :D

2011-04-12 @ 20:42:02
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Nakne Kocken

haha skon var kanske inte den mest väldesignade ;)

2011-04-13 @ 12:09:11
URL: http://liteservicenaken.blogspot.com
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Helina<3

hej! Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar.

Kram<3

Helina

2011-04-22 @ 18:38:03
URL: http://helinas.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0