Tisdag 14 september 2010

Hej.
.
Idag är det inte min dag, inte alls. Ni vet en sån dag där man inte
orkar stiga upp ur sängen, orkar inte bry sig om nått och är absolut INTE
sugen på att åka till skolan för att lära sig saker man inte bett om att få veta.
Vi får hoppas att imorgon blir en bättre dag, men nu måste jag plugga
(allt jag gör nu för tiden känns det som), eftersom vi har helt galet mycket
som ska skrivas och lämnas in. Det blir med andra ord klen uppdatering
både idag och antagligen fram till lovet. Hej, jag har ingen fritid.
.
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Tess

Vad söt du är! :) Kram

2010-09-15 @ 14:39:17
URL: http://nattstad.se/tesswaltenburg

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0