Fredag 3 september 2010

Godmorgon!
Sitter och har Svenska C, men vi har rast så jag passar på att blogga lite!
Senare idag kommer Luucy's look of today, och lite annat kul. Älskling ska
följa med mig hem idag, mysigt! Får se vad vi hittar på, jag tror minsann
att vi ska försöka laga pasta med ost och skinksås, det kan ju inte vara
supersvårt? Fast jag ska inte säga något, har iq fiskpinne när det kommer
till matlagning..... och bakning.... och städning. Så det får min babe stå för höhö!
.
För någon dag sedan köpte jag ett perfekt litet kakfat
som numera är min snygga smyckesförvaring! Perfekt
till ringar, klockor och armband. Nu fattas det bara en
snygg förvaring till mina halsband... har du något tips?
Puss
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0