11 Oktober 2010 - Julstämning, ja tack!

Hej!
.
Sitter i skolan nu och har min sista lektion för dagen, skönt!
När jag kommer hem ska jag lyssna på julmusik som jag har
gjort nu de senaste dagarna, haha. På tal om julen så hittade
jag en sak på coolstuff.se för 99:- som jag bara måste ha.
.
"Varför inte sprida lite julkänsla på t.ex. kontoret och
dekorera ditt skrivbord med en stämningsfull USB-Julgran!
.
Granen är 10 cm hög och gjord av plast. Koppla in den
i datorns USB-port och vips har du en stämningsfull
och färgglad julgran som skiftar mellan färgerna blått,
grönt och rött. Mysigt! "
.
.
Jag vill ha, jag vill ha! Nu garanterar jag att det sitter en massa
människor där ute som rynkar på näsan när dom läser detta och
fortfarande tänker att "lite sommar finns det faktiskt kvar ännu"
men själv längtar jag redan efter julen! Hemma går julmusiken
varm och jag sjunger glatt med till "All I want for christmas is you"
och andra mysiga jullåtar! Ja, ni kan sluta fundera, jag är seriös haha.
.
Jag ska verkligen se till så att denna söta lilla julgran står
på mitt skrivbord och sprider julstämning i vinter!

.
Pussokram
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0