20.13

Idag kom snuttis hem till mig för att pyssla om mig, och nu mår jag
mycket bättre! Nu tittar han dock på ett tråkigt program så jag passar
på att göra en lista som jag hittade på Spiderchick's blogg :)

4 TV-program jag ser:

1. TopModel 
2. Komediserier som 2½ men, How I met your mother, Vänner osv...
3. Bonde söker fru (erkänn, det är kul, hehe)
4. Paradise hotel (dock inte lika kul som förra säsongen, fast det kanske bara är min åsikt)

4 saker jag gjort idag:
1. Sovit 
2. Bakat pizza med Ellepelle (den blev faktiskt smaskig!)
3. Pluggat en smula
4. Myst med Ellepelle

4 saker jag längtar efter:
1. STUDENTEN!
2. Julafton
3. Bli frisk från min sega förkylning
4. Shopping, abstinens (höhö)

4 saker på önskelistan:

1. Oj, vart ska man börja? Ny mobil!
2. Egen lägenhet
3. En walk-in-closet
4. En puss av älskling
.
Punkt 4... CHECK!


Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: ♥ L A I L A ♥

söta ni är =)

2010-11-14 @ 23:30:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0