Måndag 26 Juli 2010

Godmorgon
.
Idag blev jag riktigt glatt överraskad när jag drog upp rullgardinen
och tittade ut, strålande sol och klarblå himmel! Jippie!
Jag som hade fått för mig att det ska vara skitväder hela veckan
men där hade jag (som tur är) fel.
.

Inatt drömde jag helt sjuka drömmar, och en av dom var
att min syster (Amelie, 20 år) skulle föda barn, haha!
Allt var kaos, men snacka om att jag blev en stolt
moster när världens sötaste barn kom till jorden!
Det blev en tjej och en kille, och dom skulle heta
Tara och Lelö (kan man ens heta Lelö?). Tyvärr var
det bara en dröm... (känn pressen syrran, höhö)
.
Detta gillar vi!
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0