Hemma från sjukhuset

Det är galet hur fort två timmar kan gå ibland!
Det känns alltid som att jag precis kommit till sjukhuset
när det är dags att gå igen, makalöst vad tiden går.
.
Mitt hjärta mår mycket bättre än efter förra operationen, och kunde både
gå och röra på sig bättre, det gillar vi! Imorgon ska slangen från lungan
dras ut, om jag har otur så är det medan jag är på besök, klarar inte
riktigt av sånt. Jag får väll smita iväg och hoppas att ingen märker det, hehe.
.
Två bilder från idag, vill varna känsliga läsare för bild nr 2,
jag tycker inte att det är så farlig men man vet ju aldrig...
En pigg och glad Elliot med sin bok som han tyckte var bra! Det var
tydligen en verklig historia om en svensk som hamnar i ett sydamerikanskt
fängelse, tror jag. Den verkade faktiskt riktigt bra!
.
Här har vi slagen som går in i lungan, förra gången hade han två
stycken, men denna gången räckte det med en.
.
Louise ♥ Elliot
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: nicole

sv: Jo man får ju ta det lite lungt när man använder en sån ring :)



oj får man fråga vad som hänt?

/Shoppaholly

2010-07-22 @ 20:08:37
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0