Var är var är var är spelet?

Tjosan!
.
Eftersom ni alla säkert är otroligt nyfikna på hur mina knäck blev
(NAT) så berättar jag det nu haha. De blev faktiskt jättegoda och vi
åt upp allihopa! Hade glömt hur gott knäck är, måste nästan göra
en sats knäck nu till helgen med, sjukt smaskigt.
.
Min tanke var att jag skulle spela The Sims 3 eftersom jag blev
sjukt sugen på det efter att vi pratat om det under fikan, men
vet ni vad? Jag kan inte hitta spelet! Liksom hur typiskt?!
Jag får väll nöja mig med att kika ut på snöstormen och
läsa bloggar, det funkar ju faktiskt det med.
.
Hörs mer sen people
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: bitterfittan

man får tacka snön för att man har en anledning till att bara sitta inne vid datorn hehe

2010-12-16 @ 14:33:32
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0