30 December 2010 - Semester i Säfsen!

Hej!
.
Idag är första "riktiga" semesterdagen eftersom jag och Elliot
spenderade hela gårdagen på bussar. Vi åkte i 12 timmar och
35 minuter, det ni! Det var rysligt segt och vi blev rätt rastlösa,
men resan gick annars bra!
.
Idag har vi åkt skidor och snowboard, och för min del
så var det för första gången i mitt liv! Det var sjukt kul,
riktigt över förväntan och jag längtar redan till morgondagens
åkning. Är lite stolt med, jag har inte ramlat en enda gång idag,
och redan på första dagen så lämnade jag barnbacken och
åkte en grön pist med en del branta backar.
.
Elliot åkte snowboard och han lärde sig också sjukt
fort! Jag tycker att vi var riktigt grymma.
.
Bjuder på lite bilder:
.
Inne i stugan.
.
Lite av utsikten. Åt andra hållet är utsikten dock
mycket snyggare, men det kan jag visa imorgon!
.
Vår stuga!
.
Elliot med sin snowbard
.
Haha här står jag och vinglar.
.
HAPPY! Grymt kul med skidåkning.
.
Jag tog en bild i liften, haha.
.
Det var en knapplift minsann!
.
Eila och Elliot åkte bakom mig!
.
Elliot gör en inbromsning med snowboarden!
.
Wihu!
.
Nu lagas det mat och sedan blir det mys i stugan.
.
Puss hej!

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Aline

oh härliga bilder.

Jag har lagt upp en tävling på min blogg nu med fina priser. Var med om du vill =)

2010-12-31 @ 01:29:20
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0