22 December 2010

Hej på er!
.
Första dagen på lovet... ahhhhhh va underbart. När man tänker efter
så är det nog en av sakerna som man kommer att sakna mest när
man gått ut gymnasiet. Känslan när det blir lov är ju helt underbar,
man får en välförtjänt paus och slipper tänka på någonting annat
än att njuta av lovet. Tänk efter gymnasiet då? Om man gör ingenting
ett tag, visst det är kul de första veckorna sen börjar det klia i
fingrarna och man vill bara göra något. Som när man är sjuk
en längre tid från skolan till exempel. Den första veckan är det
helt awesome, men vecka två och alternativt tre så känns det
bara segt och ensamt och tråkigt. Håller ni inte med mig?
.
Aja, nu ska jag bara passa på att njuta, och det tycker jag att ni
också ska göra! Sen är det julafton på fredag, jisses vad tiden
går fort! Fast det gör inte mig något, jag gillar´t.
.
Hörs sen, puss.

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: therese

fin header :D

2010-12-22 @ 13:18:36
URL: http://nattstad.se/thereseej
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Spiderchick

tack för att du presenterade dig hos mig. Kram! :-)

2010-12-22 @ 13:41:05
URL: http://spiderchick.nu

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0