21 December 2010

Hej på er!
.
Nu är det äntligen... JULLOV! Känns inte helt fel om man säger så!
Vad ska jag hitta på under lovet då? Det ska jag minsann berätta nu:
.
22 December - Älskling kommer hit och sover över till...
23 December - ... idag då vi har 2 år tillsammans!! ♥
24 December - JULAFTON! Julfirande på schemat med andra ord
25 December - Ännu mer julfirande! Det kan man inte få för mycket av.
26 December - Mellandagsrea (hihi)
27 December - Mellandagsrea (hihi igen)
28 December - Kan ni gissa? Mellandagsrea såklart haha! Sen kommer älskling hit.
29 December - JAG ÅKER MED ÄLSKLING OCH HANS FAMILJ PÅ SKIDSEMESTER!
Sjukt underbart kul!
2 Januari - kommer hem
.
Detta är min planering än så länge, inte helt fel va?
Jag diggar´t.
.
Nu tänkte jag slappa framför tv:n,
det har man förtjänat!
.
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0