Tisdag 3 Augusti 2010

Hejsan!
.
Jag känner att jag inte orkar ha en blogg som tipsar om saker
hit och dit som jag gjort än så länge, och som uppdateras mellan
3-6 gånger per dag, tyvärr. Jag vill ha en mer personlig blogg,
om mitt liv med kanske bara en uppdatering per dag, och känna
att jag kan ta någon dags paus om jag känner för det. Jag bloggar
ju trots allt för att det är kul, inte för att få läsare. Visst var det kul
när statistiken åkte upp över 120 på tre dagar för att jag var så
aktiv, men det är inte det jag vill. Så nu vet ni varför det inte
kommer att komma upp så många inlägg på bloggen i framtiden,
men hoppas att ni kanske gillar den ändå...
.
Vi hörs sen
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Claudia

hej nu är svaret på din fråga uppe på min blogg haha :P hoppas du gillar mitt svar haha

2010-08-03 @ 23:20:11
URL: http://claudiias.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0