Onsdag 18 Augusti 2010

Hej.
.
Då var man tillbaka i skolan igen, och det känns både bra och dåligt.
Jag är inte alls sugen på att gå till klockan 4 tre dagar i veckan och börja
plugga och sådant, men det känns ändå bra att komma igång med det
sista året på gymnasiet, nu jävlar! Nu ÄNTLIGEN börjar man se ett slut på
skolan och studenten är inte så långt bort. Dock ska jag plugga vidare
efteråt fast på distans, så det blir ju inte samma sak, gött.
.
Idag började ju tydligen nästan alla skolor klockan 1, så bussen var
riktigt full! Så pass full att när vi skulle hoppa av och byta buss så fick
ca 10 pers (inklusive jag och pojkvän) inte plats på bussen, toppen liksom.
Vi kom fram lagom tills skoldagen var slut haha, men vi fick lite grejer
som en almanacka, nyckelband och en väska. Vet dock inte när jag
ska använda väskan, men men.
.
Efter skolan åkte jag och mamma och shoppade lite, nice!
Det blev en höstjacka till mig, och sen åkte vi iväg till IKEA
där vi köpte en massa smått och gott. Kom precis hem och jag
är riktigt trött, ska äta lite och sen slappa, det har jag förtjänat.
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0