Lördag 21 Augusti 2010

Hejsan!
.
Igår fyllde jag ju 18 år, gött! Det blev en lyckad
dag med en massa underbara presenter hihi.
Jag kan inte hjälpa det men jag älskar att öppna
paket, mycket roligare än att få pengar, fast ändå
vill jag helst ha pengar... klurigt det där.
.
Lite av det jag fick:


.
Tusen tack för allt ♥
.
Av min älskling fick jag bland annat världens godaste choklad!
Man har inte ätit äkta choklad innan man har smakat den, för
fy tusan vad god den är! Den låg i en skitsnygg ask och chokladen
kommer från 5 olika delar av världen, med smaker som vanilj och
karamell, hur gott?! Ska visa bild på det imorgon.
.
Jag köpte även en present till mig själv (ett måste ju höhö)
och det blev en fjärrutlösare till min kamera, perfekt!
.
Hörs mer imorgon, då jag ska göra något impulsivt med syster,
resultatet visar jag sedan i bloggen.

.
Puss
LuucyLouise


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0