Grått och regn.

Det är verkligen obeskrivligt hur skönt det är att vara ledig idag!
Dock har jag pluggat mycket mer än vad jag trodde att jag skulle
behöva, tyvärr, så jag har inte haft så mycket tid till att göra annat...
.
Jag har dock hunnit göra ett smycke, alltid något haha!
Visar hur det blev imorgon.
.
Vad jag däremot inte har hunnit göra är att träna,
vilket jag absolut borde! Jag funderar på att
springa iväg och göra det nu så är jag lagom klar
tills Elliot kommer hit... hmm jo så får det bli!
.
Innan jag går så vill jag dock visa en rolig sak
som flera av er som läser min blogg säkert redan
har sett, som jag själv helt hade glömt.
Jag har haft denna blogg i ca 3 år av och
till, och även haft andra bloggar mellan,
men när jag precis klickade in under
"kommentarer" på ett av mina inlägg för
att kolla läget utan att logga in, så såg
jag att jag har ju ändrat det "fomuläret"
som man fyller i när man ska kommentera,
haha! Detta gjordes alltså för ca 3 år
sedan, men jag tycker att det är
lite gulligt så det får vara kvar haha.
.
Haha, vad jag är kreativ...
.
NU = träning!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: aww

tack sötnos

2011-03-14 @ 20:00:47
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Ååh, vill också ut och springa. Får bli en annan dag! Är också lite avundsjuk på att du är ledig idag. x)

Puss.

2011-03-14 @ 20:10:11
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: FowZie - Felicia Aulén

låter fint!

2011-03-19 @ 23:28:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0