5 Mars 2011

Hejsan!
.
Idag är det äntligen lite vårigt igen, men det är rätt blåsigt
så varmt är det inte direkt trots att solen kikar fram ♥
.
Men någonstans där det faktiskt är SJUKT VARMT är på
min ovanvåning! Termometern visar runt 30 grader, det
känns som att jag plötsligt är på semester och inte
hemma i soffan. Det var faktiskt så pass varmt att jag
somnade (gör lätt det när jag blir för varm) och vaknade
med ett ryck när dörren smälldes igen innan haha.
Min stackars fin-choklad som jag fick av älskling på
alla ♥ dag mår inte heller så bra av värmen :(
Den är så smält så man inte kan bryta av en bit
utan får dra loss en smet-bit. Typiskt när det är en
sån riktigt dyr och fin choklad, fast å andra
sidan så smakar den ju lika gott smält! :)
.
Igår shoppade jag förresten! Suprise va? Höhö.
Nej men det blev två toppar från Gina Tricot och ett
par snygga örhängen från Glitter. Lite smått och gott
sådär. Om jag känner mig själv rätt så blir det även
shopping imorgon, hihi. Ska leka med Elliot då med,
så får se om han orkar följa med eller om jag ska ta
en runda själv innan vi ses. Vi får se, vi får se.
.
.
Åh, sommar! Jag längtar som aldrig förr.
.
Hörs mer sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Längtar också till sommarn! Här där jag bor har vi också hyffsat varmt, det är soligt iallafall. Men nej, nu ska jag ut i det fina vädret och ta bilder. :)

Puss till dig ;)

2011-03-05 @ 16:24:05
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Nathalie

har knåpat ihop två sommar outfits, vilken hade du valt?:D http://liborius.blogg.se/2011/march/sommar-outfits.html#comment

2011-03-05 @ 19:57:19
URL: http://liborius.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-13 @ 14:45:56
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0