20 Mars 2011

Godmorgon på er!
.
Söndag idag, inte helt fel. Jag funderar på att sticka iväg och gymma
ett riktigt långt och tufft pass, är nämligen lite trött på att bara köra
boxning och aerobic. I want to feel the buuurn, nä men typ haha.
.
Idag är min tv-dag, och jag har en massa som jag ska se haha!
Hellcats, Solsidan, Big Brother... I love it. Funderar även på att
spela in några klipp där jag sjunger, men lovar inget för det
brukar mest rinna ut i sanden...tyvärr. Men kanske!
.
Nu blir det lite random, men jag är riktigt sugen på att
köpa en vit vårjacka, så snyggt! Denna från H&M
är riktigt snygg... det borde bli mitt nästa köp!
.
.
Nu ska jag dock äta frukost så vi hörs mer sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 10:39:02
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0