11 Mars 2011

Hej på er!
.
Jag har min sista lektion nu, riktigt skönt. Sen blir det shopping,
ska köpa en mascara och ett örhänge sen får det räcka haha.
Det tycker nog Elliot med som ska följa med mig...
.
Sen blir det som sagt mys med Elliot, inte mig mot, hihi.
Vi ska äntligen se en film som vi egentligen skulle ha sett för någon vecka
sen som jag riktigt gärna vill se, så det blir najs! Ska slänga ihop någon god
fruktsallad så jag har något gott att knapra på under tiden, perfekt.
.
Nej, nu ska jag försöka fokusera på det jag ska göra egentligen hehe.
Puss!

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Rebecka

Har du några planer för denna helgen?:)

2011-03-11 @ 19:43:30
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: annasara

Det lät som mysiga planer :)

2011-03-12 @ 09:00:07
URL: http://aannasara.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0