1 Januari 2011

Gott nytt år på er allihopa!
.
Jag hoppas att ni hade en grym kväll igår, och att detta året blir
det bästa någonsin! Jag har en känsla av att det kommer att bli toppen.
.
Hur firade jag nyår? Jo jag hade en riktigt snygg look
(skid-underställ och ruffsigt hår. Till detta inget smink)
och innan 12-slaget laddade jag genom att sova
helt utmattad i soffan efter gårdagens åkning.
Klockan 12 gick vi ut och tittade på fyrverkerierna,
skålade med champange och sen somnade vi
alla gott i våra sängar. Även om ni kanske inte
håller med mig, så var detta ett underbart
sätt att fira nyår på. Semester + skidåkning
+ pojkvän + en massa mys. Underbart!
.
Idag har jag filmat en hel del i backen, och jag tänkte lägga
upp lite klipp sen, men jag kan tyvärr inte fixa till klippen
på denna datorn så det fixar jag när jag kommer hem.
Men lite bilder har jag allt!
.
I bilen påväg till semesterns sista skidåkning.
.
Utsikten från backarna var galen! Sjukt fint.
.
Elliot <3
.
Magiskt att åka i solnedgången.
.
Älskling <3
.
Jag haha!
.
Visst ja, jag var på ett äventyr i ankarliften, höhö.
Jag ramlade (vet ej hur det gick till, ena sekunden
stod jag upp och att gick utmärkt, och i nästa låg jag
ner haha) så jag och Elliot (som hoppade av för
att hjälpa mig) fick promenera upp bredvid en svart
pist med skidor och allt. Det var det värsta jag någonsin
gjort haha. Jag trodde jag skulle ramla, vi klättrade
ju upp för ett stup! Men allt gick bra, som tur är haha.
.
Berättar mer imorgon! Nu ska jag och Elliot
laga det vi ska ha på bussen imorgon
(vi ska ju åka i över 12 timmar) men
jag bloggar kanske från bussen!
.
Puss haj.
.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0