9 April 2011 - Syster fyller 21 år!

Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är min
systers födelsedag! Hon fyller hela 21 år idag!?
Jag blir nästan lite rädd, hur kan tien gå så fort?
Det känns som igår som hon var 15 och jag var
13 och vi hittade på en massa strunt, men det
var nu 6 år sedan. Sjukt.
.
Idag har hon fått många fina presenter, och av mig fick hon
smycken och cd skivor! I övrigt fick hon mest saker till
när hon ska flytta hemifrån, men det är antagligen snart
så det passar ju bra!
.
Jag har för övrigt precis kommit hem efter en riktigt jobbig
shoppingrunda. Jag skulle shoppa med mamma i Malmö, men
problemet är att ingen av oss hittar, och vi har riktigt
kassa lokalsinnen. Så det tog oss 3 timmar att hitta två
olika butiker... fy fan säger jag bara. Det komiska är sen att
1. vi hittade ingenting vi ville ha i butikerna
2. Den sista butiken hade vi stått typ 20 meter
från och bara "nej den är inte här" och sen kört
20 varv i Malmö tills vi kom på att den kanske
låg där ändå...
.
Nej, det var inte nådigt haha. Sen ska vi tillbaka till
Malmö för ikväll ska vi äta på restaurang för att fira syster,
sen ska vi hem och äta daimtårtan som vi lagade igår
och sen ska Amelie iväg och fira sin födelsedag med vänner!
.
Min fina syster <3
.
Nu är Elliot påväg hit så jag ska fixa till mig.
Hörs sen!
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0