4 April 2011

Hej på er!
.
Idag har jag spelat teater med klassen, haha. Vi hade en
introduktion till kursen "litterär gestaltning" som går ut på
att vi ska spela teater. Så vi fick göra en massa olika övningar
och vi fick även manus till de pjäser som vi ska spela upp
efter påsklovet. Jag hade ingen aning om att vi skulle
spela upp pjäser för hela skolan, men det fick jag reda på
nu lite hastigt och lustigt haha. Det var i alla fall riktigt
skönt att göra något annat än att läsa i böcker och
plugga en hel dag, så jag ser ändå fram emot kursen.
.
Annars då? Jo jag har precis skrivit klart min redovisning
och låter den "vila" så ska jag läsa den om ett tag igen.
Brukar alltid göra det, för då kommer man på något
finurligt som man inte tänkte på innan. Eller ja, i alla
fall ibland haha. Om man har tur.
.
Slänger in en bild jag tog precis i all hast,
osminkad med ruffsigt hår som alltid haha.
Tar alltid bort mitt smink och hoppar i
mjukiskläder när jag kommer hem, så mysigt!

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Felicia

MÅSTE säga att din header är otrooligt fin :D de blåa ögonen och ÅH :D



PUSS

2011-04-05 @ 11:45:45
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0