2 April 2011

Hej på er!
.
Började dagen med att baka kakor faktiskt, inte så likt mig haha.
De blev faktiskt riktigt goda! Fick en impuls att baka just de här
kakorna för de är Elliots favoriter (i alla fall av de jag kan göra haha)
och han har suttit hela dagen och skrivit högskoleprovet (skriver
fortfarande faktiskt) så han förtjänar verkligen en hel hög med
smaskiga kakor sen! Han kommer hit vid 6 tiden och då blir det
mys <3 Känner verkligen för att gosa in mig i hans famn.
.
I övrigt så har det varit en intressant dag, love my sis <3
Så mycket kan jag säga.
Tycker för övrigt att detta passar in på mig haha:
.
.
Jag kom förresten på att jag inte har visat er mina nya skor!
Jag har bara berättat att jag har köpt nya, men inte visat
så jag slänger in bilder på mina senaste 3 inköp:
.
Älskar dessa! Ska användas flitigt i sommar.
.
Sjukt bekväma. De har en miniklack och kommer vara
perfekta de dagar man har fått skoskav eller liknande.
.
Ett par helt platta ballerina! Älskar att de glittrar haha.
.
Vet ej om jag har visat alla nya nu,
men nu har ni fått se några i alla fall !
.
Puss
.

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: matilda

Söta skor!

Jag ska ha frågestund på min blogg, hade varit kul om du ställde någon rolig fråga :D

2011-04-02 @ 16:20:57
URL: http://blogg.veckorevyn.com/prinsessan/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0