16 April 2011

Godmorgon.
.
Älskling följde med mig hem igår, lika mysigt som alltid!
Dock somnade vi i köket i typ en timme, vi var verkligen
helt slut haha. Dock förstår jag idag varför jag var så
trött eftersom jag vaknade upp med riktigt jobbigt halsont,
ni vet när man inte kan svälja för det känns som att
någon river er med nått vasst i halsen? Riktigt
obehagligt. Kan knappt prata heller för det gör för
ont. Jag ska göra allt jag kan för att bli frisk
så snabbt som möjligt, så det får bli alvedon
och massa vila idag. Bara jag blir frisk så.
.
Slänger in en bild på mitt hjärta <3
.
Hoppas ni alla får en fin dag, tror inte
det blir så mycket mer uppdatering idag.
.
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0