10 April 2011

Hejsan!
.
Underbar söndag idag. Härligt väder, har fått mycket gjort och
ikväll är det en massa bra på tv! Jag älskar att ligga och lata mig
i soffan på kvällen och göra abolut ingenting, och det kan jag göra
med gott samvete när jag har varit utomhus med älskling hela dagen <3
.
Igår firade vi min syster och vi åt på Mongolian Barbeque,
riktigt gott! För er som inte har ätit där så tar man alla
råvaror som man vill ha (kött, nudlar, grönsaker) och sen
tillagar dom det medan man väntar. Kul koncept tycker
jag, och det är riktigt gott med.
.
Trots att vi hade med oss kamera till restaurangen så
tog vi inte en enda bild för vi glömde bort det helt.
Dock tog vi en bild när vi åt daimtårtan som jag och
syster lagade i fredags, alltid något haha. Den blev
lyckad tydligen (jag är allergisk mot nötter så jag
kunde inte äta den) men de andra sa att den var
smaskens. Jag åt marängsviss istället, helt okej
det med om man säger så haha :)
.
Bilden vi tog igår:

.
Slänger snart in en bildbomb från idag när jag och Elliot
var ute. Så vad vi gjorde för spännande får ni se sen :)
.
Puss!


Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0