Min dag med syster ♥

Hej
.
Denna dag har spenderats med min syster, mycket kul kan jag lova!
.
Vi bestämde oss för att åka och shoppa trots min stukade fot, så jag
fick ta ett par kryckor som vi hade hemma och vingla iväg med, haha.
Vi shoppade en hel del, och Amelie köpte en riktigt snygg finklänning
till mig, tusen tack! Utöver det så blev det skor, linnen, öronmuffar,
smycken och lite annat smått och gott! Min fot höll på att dö av allt
promenerande, men den fick sin ultimata prövning på bussen där vi
stod upp eftersom det var fullt, och jag flög runt som en vante, haha.
.
När vi kom hem lagade vi tacos och sådant nice, och nu sitter jag
helt utmattad med min svullna fot men det var det värt,
för jag sitter även med ett enormt smile på mina
läppar efter denna mysiga dag. Detta ska göras om!
.

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0