Lördag 14 Augusti 2010

Hejsan!
.
Måste berätta en skitskum sak som hände igår!
.
Pappa skulle öppna dörren till toaletten för att ljuset var tänt trots att
ingen var där inne. Dock när han skulle öppna dörren så var den låst!
Pappa frågar mig vem som är där inne, men jag säger att jag inte sett någon
gå in där och att alla andra är där nere. Pappa går ner och kollar, och mycket
riktigt så är alla där. Vår badrumsdörr låser man med en nyckel från insidan,
och när man tittade i nyckelhålet så satt den som när dörren är låst.
Pappa hämtade en annan nyckel och öppnade dörren, men där va ingen!
Jag vet faktiskt inte hur badrummet lyckades låsa sig själv med en nyckel...
.
Puss
LuucyLouise

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: alexandra

Fin blogg! följa varandra på bloglovin ? :)

2010-08-14 @ 13:49:32
URL: http://kisskill.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0