6 Mars 2011

Godmorgon!
.
Misstänker att jag är den enda som är uppe och hoppar halv 10 en söndag, eller?
Det är ganska skönt att vara uppe tidigt, och det behövs annars kommer jag aldrig
i säng på kvällarna. Dock är jag ledig imorgon och på tisdag, och det är riktigt skönt!
.
Planen idag är att inte göra så mycket fram till 2, för då blir det shopping med älskling.
Efter det ska vi träna kickboxning och jag ska tillverka ett par örhängen är tanken haha.
Sen tror jag att vi sätter på en mysig film och äter gott gott, och vid 8 blir det självklart
Solsidan! Låter det najs? Det tycker jag. Och solen är framme och gottar sig idag
igen, inte alls fel! Ska nog passa på att ha den första våriga outfiten i år. Känns bra.
.
.
Hörs sen!
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0