27 Mars 2011

Godmorgon!
.
Helt plötsligt är klockan 11 istället för 10, blir nästan lite stressad haha,
har ju massor som jag ska hinna med! För er som inte vet vad jag yrar om
så ställer man ju fram klockan en timme idag till sommartid :)
.
Igår var jag och hälsade på min farmor och provade samtidigt ut
min balklänning! Äntligen har jag hittat den perfekta efter
totalt 10 timmars letande i olika butiker haha. Innan jag hittade
den perfekta så ville hon som jobbade i butiken att jag skulle testa
en röd med korsett, visst tänkte jag. Dock måste den ha varit
felmärkt eller sjukt liten, för de andra klänningarna i xs som jag
provade satt perfekt, men jag märkte direkt att jag aldrig
skulle kunna få på mig denna. Dock hade hon bestämt sig för att
den skulle på, så hon drar åt korsetten till max, ber mig hålla
händerna i sidorna och andas in medan hon drog upp
blixtlåsen. Fy fan säger jag bara, jag kunde ju inte
andas ut hahaha! Så sa hon "ja, vissa av xs klänningarna
är som xxs" och jag tänkte "det menar du inte...".
Jag visade mamma fort som attan och sen halft slet jag
av mig den, och sen hade jag ont i mina revben i
över en timme efteråt, inte alls okej haha.
.
Klänningen är nu beställd i rätt färg och ska hämtas om
ca 3 veckor! Nu fattas jag bara skor och studentmössa
sen kan studenten komma! Dock ska mössan beställas ikväll
så att jag säkert hinner få den. L Ä N G T A R !
.
.
Nu ska jag äta frukost!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: stephanie

Vilken fin design du har :)

2011-03-27 @ 15:33:59
URL: http://shoppahollys.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Kan du inte visa klänningen? :D ♥

2011-03-27 @ 18:41:33
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Ina

fin blogg :)

2011-03-27 @ 20:30:25
URL: http://ponyryttarn.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0