22 Mars 2011

Hej på er!
.
UNDERBART väder idag, nu är det vår äntligen!
Om det snöar imorgon, då jävlar... då går jag
i ide och kommer fan inte fram förrän det är
sommar haha!
.
Idag är första dagen sen oktober som jag inte har på mig min vinterjacka, happy!
Kör på skinnjacka idag och fryster inte ett dugg, brukar alltid göra det annars.
Detta är verkligen min årstid, blir så deppig på vintern. Nu är jag redo för nya tag!
.
Idag slutar jag sent, men jag kommer ändå vara hemma innan det blir mörkt,
awesome! Finns inget negativt idag haha, happy. Jag ska även träna idag, faktiskt
härligt, tro det eller ej. Tränade igår, och känner mig sjukt inspirerad till att träna
varje dag, (ingen hårdträning för det är för slitsamt för kroppen) men jag
rör på mig 30 min varje dag! Oftast tränar jag på min "stepper" passar mig
perfekt. Bara man hittar något som passar en själv så är faktiskt träning kul.
.
I alla fall, nu har jag Engelska och sen blir det att lyssna
på redovisningar om olika länder. Helt okej ändå!
.
Vi hörs mer sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Linnéa

Ha så kul :) ♥

2011-03-23 @ 06:38:59
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0