17 Mars 2011

Hej!
.
Jag har PANIK. Jag försökte precis prata med Elliot men
jag pratade tydligen så snabbt och osammanhängande så
han hade inte fattat nått av det jag sa, great. Jag är riktigt
jäkla stressad och ovanpå det måste jag skära ner 5 min på
min redovisning men vet inte vad jag ska ta bort? Allt är viktigt,
tror jag... Aja, jag får klura ut något, fan för stress.
.
Idag har jag gjort en framtidsplan över det kommande
året och det känns riktigt bra! Jag är en person som
måste planera allt, annars går det inte haha. Tydliga
mål och tillvägagångssätt, det gillas!
.
Nu ska jag sluta pladdra på här, för nu ska jag
skriva om min CV helt, det ni!
.
.
Min värld är lite sne just nu, så denna bild
som jag tog igår passar bra haha!
.
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0