Snart är lovet slut!?

Oj!
.
Kom precis på att det är torsdag idag, och på måndag
är lovet slut! HUR KAN TIDEN GÅ SÅ FORT?
.
Lovet har varit sjukt underbart, och det bästa har helt klart
varit resan till Säfsen med älskling och hans familj. Det var bland
det roligaste jag någonsin gjort, och jag är så sjukt glad för att
jag fick följa med! Jag har fått nya spännande upplevelser och fick
en möjlighet att koppla av och släppa vardagens stress och problem ♥
.
.
Efter lovet är det dock inte skola och plugg som gäller,
utan det är tre veckors praktik hos en fotograf med
Elliot och Andreas! Hoppas det blir kul och lärorikt,
det börjar bra med en sovmorgon till 10 i alla fall, haha.
.
Hörs mer sen!
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: My

Praktik är roligt :)

2011-01-06 @ 20:28:49
URL: http://unwake.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ska vi slå ögona i kors och sova?! :)

låter som en bra idé GODNATT! (a'

2011-01-07 @ 03:35:19
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0