Ska köpa nya underkläder!

Är sugen på nya underkläder, men nu är
frågan vad jag ska köpa, hmm.
Svarta underkläder är alltid bra att ha,
och lite spetsdetaljer är alltid snyggt.
.
Nu är frågan vilken man ska välja, undrar vad skillnaden
är på dessa bh:s? Jag får väll testa alla och se haha.
Dock tycker jag att den från H&M är snyggast.
.
.
Eller svart är kanske lite tråkigt? Har redan svarta och vita
underkläder... Rosa? Röda? Gula? Det hade kanske varit
snyggt? Får åka och testa lite olika färger och modeller,
kanske imorgon? Ledig ju ;)
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Elina

Taaaack :D

2011-01-27 @ 20:44:09
URL: http://elinaryttbergs.devote.se
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: mellanie

jag har den från lindex och den e skit bra men dom avtagbara banden låssnar helatiden ;)

2011-01-29 @ 11:51:34

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0