6 Januari 2011

Hejsan!
.
Det blev inget bloggande igår eftersom jag hade en mysdag med
Elliot ♥. Vi åkte och kollade på bio, sen lagade vi mumsig mat,
kollade på en kul film och tog en kvällspromenad, perfekt dag!
.
Vi kollade på Harry Potter, och jag måste säga att jag är mycket
besviken på filmen. Det var bara en seg och utdragen väg till
nästa film, det hände typ ingenting! Jag älskar filmerna 1-3, sen
tycker jag att det går utför. Men visst, det kan inte vara så enkelt
att göra så många böcker/filmer och lyckas göra så att alla har
en spännande och fängslande handling...
.
.
Ser dock fram emot nästa film, den kommer nog bli grym!
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: MLI

Tänk vad olika man kan tycka. Jag tyckte den filmen var jättebra! :D

2011-01-08 @ 00:28:01
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0