27 Januari 2011

Hej på er!
.
Idag skulle jag egentligen ha åkt på ett möte med
min APU-ledare klockan 10, men i sista sekund innan
jag och Elliot skulle hoppa på bussen så får vi reda
på att det inte blir förrän klockan 2. Rätt ruttet.
MEN då hann vi slappa framför tv:n, laga mat
och lite sådant så det var inte så farligt.
.
Efter mötet så åkte jag till centan och köpte lite saker,
ska nämligen slänga ihop ett par hemmagjorda örhängen
imorgon! Har en massa material, men inspirationen har
inte funnits, förrän nu!
.
Slänger in en bild jag tog innan jag åkte hemifrån,
och ja, jag ligger som en klump på golvet, höhö...
.
7
.
Hörs mer sen!
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: emelie francea

söt du är!

kika gärna in på min blogg =)

2011-01-27 @ 19:01:47
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0