25 Januari 2011

Hej på er!
.
Idag har varit en lång och tröttsam dag som började klockan
05.15. Dock var jag pigg och glad när jag vaknade, men när
vi sedan begav oss med först buss och sedan tåg till Växjö
så sov jag mest och ville bara hem och lägga mig.
.
Vad gjorde vi (jag och Elliot) i Växjö då?
Jo vi fotograferade alla lärare på en skola
och bilderna ska sedan användas på
deras hemsida. Vi har ju som sagt praktik
hos en fotograf och detta var ett av hans
uppdrag till oss.
.
.
Vi använde en sådan här kamera till bilderna, gick kalas!
En av oss höll en reflex-skärm för att lätta upp ljuset i
lärarnas ansikten, så att ljuset blev mjukt och fint
medan den andra fotograferade. Vilket team!
.
Eftersom vi åt frukost vid 6 så var vi sjukt vrålhungriga när klockan
närmade sig 1 och vi skulle åka hem. Så vi bestämde oss för att
äta en hel chipspåse... världens sämsta beslut. Dock orkade vi
bara äta halva, men som jag skrivit tidigare i bloggen så går inte
chips och min mage ihop, alls. Jag fick så sjukt ont i magen och fick
sitta i fosterställning för att inte dö, haha. Så Louise, ÄT INTE CHIPS!
.
.
Det var dessa rackarna som bestämde sig för att boxa mig i magen
inifrån, eller det var i alla fall så det kändes...
.
Men nu är jag i alla fall glad! Haha, men jag tänker vänta lite
med att äta kvällsmat, mår fortfarande grymt illa.
.
.
Detta var alltså min dag, hoppas att er dag var grym!
.
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: annsoh

sv: jo haha kan vara jobbigt och typ när någon skriver fint elr något man ba wtf vah ? :) haha! skit jobbigt!

2011-01-25 @ 18:32:00
URL: http://annsoh.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: C E C I L I A ♥

Sv; Härligt :D



Det är samma här ;) ♥



Tycker du?? Taaaack :D ♥

2011-01-25 @ 18:41:02
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Anonym

åh är jättesugen på såna chips, haha..

2011-01-25 @ 19:36:39
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0