12 Januari 2010

Hej på er!

Idag är en "ledig" dag eftersom vi tyvärr inte kunde följa med
fotografen som vi praktiserar hos på hans uppdrag. Det är i
och för sig inte helt fel med en ledig dag heller, men imorgon
ska vi träffa honom klockan 1 för att prata om framtida
uppdrag och så vidare.

Nu har jag precis tränat i en timme (sjukt jobbigt men kul)
och det gjorde jag även i förrigår. Jag satsar på att träna 
tre gånger i veckan så att min kropp får en chans att
återhämta sig mellan passen, men jag får samtidigt
resultat, perfekt! Jag behöver inte gå ner i vikt, och 
vill inte gå ner i vikt så det är inte det jag strävar efter.
Jag vill få en stark kropp som mår bra och är hälsosam :)

Slänger in en random gammal bild eftersom
blogginlägg blir så fruktansvärt tråkiga utan, haha.

 
Jag vill tillbaka till Säfsen... <3


Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Budget tips!

Fin bild! :)

Ser härligt ut!

2011-01-12 @ 21:10:41
URL: http://budgettips.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0