Lycka ♥

Jag nämner ofta namnet Elliot här i bloggen, och det namnet
tillhör min älskade pojkvän som jag har spenderat över två
år tillsammans med. Jag kan knappt beskriva hur mycket han
betyder för mig, han är mitt allt. Han får mig att skratta, han
får mig att känna mig trygg, och det viktigaste av allt,
han älskar mig. Den kärlek jag får av Elliot varje dag får
mig att klara livets motgångar mycket lättare, och jag
vet att han gör allt för mig.
.
För någon dag sedan låg vi i soffan och tittade på tv,
och jag låg uppkrupen i Elliots famn. Han höll om mig,
pussade på mig och allt var riktigt mysigt.
.
Elliot: Älskling, känn här...
(flyttar min hand till hans bröstkorg)
Känner du hur mitt hjärta slår?
Jag: Ja
Elliot: Det slår för dig.
.
Jag kände för att börja gråta när Elliot sa det. Visst, det kanske är för
sockersött för vissa, men känslan jag fick i hela kroppen när han sa det
är obeskrivlig. Så spontant och kärleksfullt.
Jag är så jävla lyckligt lottad. Tack för att du finns

Kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0