8 Februari 2011

Godmorgon.
.
Idag fyller min pappa 52 år, grattis till honom!
Jag vet inte vad kvällens planer är, för pappa
brukar inte vilja fira sin födelsedag eller få
presenter, men nått kommer vi nog på haha.
.
Jag sitter för övrigt och har svenska, ett bubbelpass
på 3 timmar. Det är faktiskt inte så segt som man kan
tro, vi har ju våra små datorer så vi kan göra annat
busigt som att blogga på då och då höhö.
.
Jag är förresten sjukt trött på min mobil. Den bara dör hela tiden,
och jag måste nog köpa en ny mobilladdare. Jag lyckas alltid bli
av med laddaren precis när mobilen får för sig att dö, och så får
jag gå med den avstängd i flera dagar. Vet ni hur... typ ensamt
det känns? Haha, känner mig nästan naken, rädd, exposed... ;)
.
.
Hörs sen!
Puss

Kommentarer
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: Anonym

grattis till din pappa :D

2011-02-08 @ 13:08:58
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Kommentaren skrevs av ingen mindre än: FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2011-02-08 @ 16:02:48
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad kallas du?
Jag orkar inte fylla i detta fler gånger ;)

E-postadress? (publiceras ej)

Du kanske också har blogg?

Make Me Happy :D

Trackback
RSS 2.0